رفتن به محتوای اصلی
۱۹ بهمن, ۱۴۰۱ / ۱۳:۲۸

کسانی که برای رضای خداوند خدمت می‌کنند، درگیر حواشی نمی‌شوند

مطلب بدون عنوان 335
نماینده ولی‌فقیه در استان قم با اشاره به اینکه شهرداری‌ها مطابق قانون دارای وظایفی هستند گفت: افرادی که برای رضایت خداوند کار صحیح را انجام می‌دهند درگیر حاشیه‌ها نخواهند شد.

به گزارش شهرنیوز، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی امروز سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه در آئین افتتاح و بهره‌برداری از 38 پروژه با اعتباری بالغ‌بر 6 هزار و 200 میلیارد ریال که در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: امسال تقارن دهه فجر با اعیاد ماه رجب بسیار جذاب و فرخنده است.
وی با اشاره به اعمال و عبادات ماه رجب، مطرح کرد: طبق احادیث و روایات، خدمت به مردم نیز نوعی عبادت در نزد خدا است.
تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با بیان اینکه انگیزه خدمت به مردم بسیار مهم است، عنوان کرد: آن خدمتی اجروقرب دارد که برای رضایت خداوند انجام شود.
وی با تأکید بر اینکه شهرداری می‌تواند با نیت جلب رضایت خداوند به مردم خدمت‌رسانی کند، خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها مطابق قانون دارای وظایفی هستند، ولی می‌توانند همین وظایف را با نیت کسب رضایت خداوند انجام دهند.
امام‌جمعه قم با بیان اینکه هر کس کاری انجام می‌دهد منتقدانی نیز خواهد داشت، تصریح کرد: افرادی که برای محبوبیت اقداماتی را انجام می‌دهند، در مقابل منتقدان ضعیف خواهند بود، ولی افرادی که برای رضایت خداوند کار صحیح را انجام می‌دهند درگیر حاشیه‌ها نخواهند شد.

وی با اشاره به اینکه مردم نیز باید قدر خدمت‌گذاران خود را بدانند، یادآور شد: انصافاً شهردار قم نسبت به خدمات، اقدامات و برنامه‌ها کارهای خوبی انجام داده است و مردم باید قدر این خدمت‌گذاران را بدانند.


https://www.qom.ir/DxNP